Well, duh.

Dagens Per T Ohlsson handlar om integration. Väldigt bra skriven med belysande fakta, även om det kan tyckas självklart. Jobb är en viktig del av integrationen och vem som helst borde kunna dra slutsatsen att ett gynnsamt företagsklimat är bra på flera fronter, men icke. Taktiken med järnhård arbetsrätt och höga skatter är förlegad och i kombination med fackföreningar befriade från krav på balanserat agerande missgynnas småföretagare som minsann inte alltid har det lätt.

Jag tycker det är dags för en ny taktik, frågan är bara om Alliansen håller med mig…

3 Responses to Well, duh.

  1. Johan Richter skriver:

    Förlegad? Det låter som du tyckte att det någonsing varit en bra taktik. Det gör inte jag i alla fall,

  2. Erik Liljenborg skriver:

    Då har du nog misförstått mig.
    Erik

  3. Erik Liljenborg skriver:

    Jag är inte längre aktiv och tar tillbaka alla åsikter som jag uttrycker här. Vill admin vänligen ta bort inlägget.

Kommentera

