FRA

Jag tycker inte folkpartiet ska kalla sig liberaler så länge som de förespråkar ett samhälle med tydliga storebrorinfluenser. Jag syftar givetvis på övervakning av all tele-och internettrafik som passerar vår gräns (vilket är otroligt mycket mer än vad gemeneman tror). Fint, nu kan terroristerna inte skicka mail till varandra där de planerar sina dåd, men vanliga brev på posten duger säkerligen lika bra.

Min poäng: FRA utvidgningen strider klart och tydligt mot de liberala principerna, vad har staten för nöje i att snoka i våra datorer?

One Response to FRA

  1. Erik Liljenborg skriver:

    Jag är inte längre aktiv och tar tillbaka alla åsikter som jag uttrycker här. Vill admin vänligen ta bort inlägget.

Kommentera

