Tack för mig

Jag har beslutat mig för att sluta skriva på denna bloggen för i alla fall den närmaste tiden.

Jag har mindre tid för bloggskrivande nu än innan och av det, och några andra skäl, väljer jag att koncentrera mig på mina andra bloggar.

Ni kan följa vad jag skriver om politik i fortsättningen på http://komplexaanalyser.wordpress.com/

2 Responses to Tack för mig

  1. Emil Strand skriver:

    Tråkigt att du lämnar bloggen.

    Men bra att du fortsätter blogga, alltid lika interessant att läsa dina inlägg!

  2. Fredrik Brange skriver:

    Tack Johan för alla intressanta blogginlägg!

Kommentera

